Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Hejsan!!

Av Jeanette - 15 mars 2012 22:24


Nu kommer lite uppdatering!!


I morgon är det fredag usch va tiden går fort.

förra veckan sydde jag en kjol å matchande hårsnoddar till en liten tjej som fyllde år. hon blev väldigt glad och hennes mamma trodde att jag köpt plagget å sen sytt hårsnoddarna, hur nu det gick ihop i o med att det va samma tyg! men iaf det tar jag som en positiv respons att jag lyckas skapa plagg som ser ut som dom är köpta i affären..

Nu i veckan har jag bara lyckats göra två grytlappar och två matchande handdukar till och ca 5 hårsnoddar. insperationen ligger lite på is just nu men försöker hålla det uppe genom att sy små saker. vill ni se bilder på sakerna jag gjort kolla på bilder... tack för mig så länge kommer snart å uppdaterar igen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 20 augusti 2012 10:53

byxor sett från sidan med en E logga       byxorna bak men en fräck applikation på!! min lille skrutt ska börja på dagis i morgon så han måste ju få lite coola kläder! ...

Av Jeanette - 1 augusti 2012 12:10

                     

Av Jeanette - 12 juni 2012 12:51

det går ju tydligen inte att lägga in PDF format i A4 format här så ni som är intresserade av mönstret skicka ett mail så skickar jag det utan kostnad...   ...

Av Jeanette - 12 juni 2012 11:41


    Hej igen!!   här kommer mitt senaste  projekt!  sydde ny sittdel till min dotters gamla dock sylky. mönster kommer oxå såklart i PDF format har skrivit ut det i A4 format så ni lätt kan skriva ut å få ihop mönstret! den som har frågo...

Av Jeanette - 19 april 2012 11:04

    Jag är med UNICEF i kampen för varenda unge. Vill du också vara med och förändra barns liv? Bli Världsförälder här: unicef.se/bli-varldsforalder. För 100 kronor i månaden är du med och ser  till att barn över hela världen får vaccin, medicin,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Bilder

Bilder

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards